Restitutiebeleid:

ALLE VERKOOPARTIKELEN ZIJN DEFINITIEVE VERKOOP.

Wij accepteren geen retourzendingen tenzij er een defect is aan het product. In het zeldzame geval dat een bestelling wordt verzonden met een defect of beschadigd, zullen we een vervanging aanbieden als het defect op de zelfde dag na ontvangst van het artikel wordt gemeld, samen met een fotobewijs van het defect.

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd onder de volgende voorwaarden:

De retourzending moet binnen 3 dagen na ontvangst van de aankoop door ons zijn ontvangen.
Het geretourneerde artikel dient ongedragen en in nieuwstaat te zijn.
We moeten op de hoogte worden gesteld voordat we artikelen retourneren. Stuur ons een bericht met uw volledige naam, ordernummer en het item dat u wilt retourneren. Stuur een product pas terug als het is goedgekeurd. Geretourneerde artikelen moeten in gloednieuwe staat zijn en in de originele verpakking zoals u deze hebt ontvangen.

Klanten zijn verantwoordelijk voor ALLE verzendkosten bij het retourneren. Ons klantenserviceteam is er altijd om u te helpen met uw zorgen. Stuur ons en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

TERUGBETALINGEN
De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten die gepaard gaan met het retourneren van het artikel/de artikelen. Na ontvangst van het geretourneerde artikel zullen wij het oorspronkelijke aankoopbedrag crediteren op de rekening van de klant. We zullen geen enkele klant terugbetalen wiens bestelling niet is ontvangen omdat het verzendadres dat tijdens de afrekenprocedure is opgegeven onnauwkeurig of onvolledig was, tenzij die bestelling als onbestelbaar is geclassificeerd en aan ons is geretourneerd. In het geval van een ontbrekend pakket op bestellingen die in de Verenigde Staten zijn geplaatst, bieden we een terugbetaling of sturen we een nieuw pakket, dit is alleen van toepassing op pakketten die nooit bij u zijn afgeleverd. Als je pakket is afgeleverd maar je hebt het niet ontvangen, is het jouw verantwoordelijkheid om contact op te nemen met het postkantoor en het probleem op te lossen. Het is uw verantwoordelijkheid om contact op te nemen met het postkantoor en een claim in te dienen voor het ontbrekende pakket.

Als u op enig moment problemen ondervindt met uw retourzending, neem dan contact met ons op.